Zatrudnieni nauczyciele

WYCHOWAWSTWA W ODDZIAŁACH:

  • ODDZIAŁ I - JOŃCA JOANNA

  • ODDZIAŁ II - SOBERA PAULINA

  • ODDZIAŁ III - PAŚNIK NINA

  • ODDZIAŁ IV - ZIEMIŃSKA MAŁGORZATA

  • ODDZIAŁ V - RUTKOWSKA AGNIESZKA

  • ODDZIAŁ VI - SAJKO MARIOLA

  • ODDZIAŁ VII - STANISZ DANUTA

 

Nauczyciele wspomagający:

  • ROKSANA PASZYŃSKA

  • WIESŁAWA BARCIŃSKA

  • MILENA ADAMCZYK

  • AGNIESZKA LEŚNIEWSKA

  • AGNIESZKA KOLANUS

  • AGNIESZKA KORWEL-WRÓBEL

 

Wszystkie pracujące w naszym Przedszkolu nauczycielki posiadają wszechstronne przygotowanie do pracy z dzieckiem.

 


MARIOLA SAJKO

MGR PEDAGOGIKI WCZESNOSZKOLNEJ Z PRZEDSZKOLNĄ

STUDIA PODYPLOMOWE:

  • WYCHOWANIE FIZYCZNE Z GIMNASTYKĄ KOREKCYJNĄ
  • TERAPIA PEDAGOGICZNA

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. JAK BAWIĆ SIĘ MUZYKĄ? AKTYWIZOWANIE DZIECKA PPOPRZEZ ŚPIEW, GRĘ NA INSTRUMENTACH, RUCH I TANIEC.
  2. NARZĘDZIE DIAGNOZY ROZWOJU DZIECKA OD 1 MIESIĄCA DO 9 ROKU ŻYCIA- KORP
  3. ZABAWY INTEGRACYJNE DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
  4. GLOTTODYDAKTYKA
  5. PIERWSZA POMOC PRZEDMEDYCZNA
  6. ELEMENTY MUZYKOTERAPII I RELAKSACJI W PRACY Z DZIEĆMI NADPOBUDLIWYMI
  7. WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE JAKO ETAP WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH
  8. AKTYWNE METODY W NAUCZANIU
  9. SKUTECZNE PRZYGOTOWANIE DZIECKA DO NAUKI CZYTANIA I PISANIA
  10. WEWNĘTRZNE MIERZENIE JAKOŚCI PRACY PLACÓWKI
  11. PISANIE RAPORTU Z WEWNĘTRZNEGO MIERZENIA JAKOŚCI PRACY PLACÓWKI
  12. PRACA Z DZIEĆMI Z ZABURZENIAMI ADHD
  13. PRAWA DZIECKA A NORMY OBOWIĄZUJĄCE W PRZEDSZKOLU
  14. METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SCHERBORNE
  15. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH PLACÓWCE OŚWIATOWEJ
  16. DZIECIĘCA MATEMATYKA
  17. NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SPOŁECZNA CZYLI ZESPÓŁ ASPERGERA I ZABURZENIA POKREWNE
  18. PEDAGOGIKA ZABAWY
  19. ZABURZENIA NEUROZWOJOWE
  20. I OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA NEUROZWOJOWE ASPEKTY KOGNITYWISTYCZNEJ KONCEPCJI TERAPII DZIECI ZA SPEKTRUM AUTYZMU
  21. POTRZEBY, MOŻLIWOŚCI I SYTUACJA SPOŁECZNA DZIECKA A INDYWIDUALIZACJA ODDZIAŁYWAŃ
  22. EDUKACJA MATEMATYCZNA W PRZEDSZKOLU
  23. PRZEDSZKOLAK W KRAINIE LICZB
  24. TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH A WSPIERANIE ZAINTERESOWAŃ I UZDOLNIEŃ W PRZEDSZKOLU
  25. MODYFIKACJA KONCEPCJI, KONSTRUOWANIE ROCZNEGO PLANU PRACY
  26. Z DZIECKIEM W ŚWIAT WARTOŚCI

 


ZIEMIŃSKA MAŁGORZATA

MGR ZINTEGROWANEJ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ I PRZEDSZKOLNEJ, PEDAGOGIKI OGÓLNEJ

STUDIA PODYPLOMOWE:

  • OLIGOFERONEPEDAGOGIKA

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. NARZĘDZIE DIAGNOZY ROZWOJU DZIECKA OD 1 MIESIĄCA DO 9 ROKU ŻYCIA- KORP
  2. INNOWACYJNOŚĆ W PRACY Z DZIEĆMI REALIZUJĄCYMI ROCZNE PRZYGOTOWANIE PRZEDSZKOLNE
  3. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ
  4. SEMINARIUM Z METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE
  5. PLANOWANIE DZIENNE I MIESIĘCZNE PRACY NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA W OPARCIU O PEŁNA DOKUMENTACJĘ
  6. ZASADY I STRATEGIE BUDOWANIA DOBRYCH RELACJI Z RODZICAMI
  7. EDUKACJA MATEMATYCZNA-PRZYJAZNA DZIECKU I NAUCZYCIELOM
  8. PIERWSZA POMOC PRZEDMEDYCZNA
  9. PEDAGOGIKA ZABAWY
  10. ZABURZENIA NEUROZWOJOWE
  11. I OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA NEUROZWOJOWE ASPEKTY KOGNITYWISTYCZNEJ KONCEPCJI TERAPII DZIECI ZA SPEKTRUM AUTYZMU
  12. POTRZEBY, MOŻLIWOŚCI I SYTUACJA SPOŁECZNA DZIECKA A INDYWIDUALIZACJA ODDZIAŁYWAŃ
  13. EDUKACJA MATEMATYCZNA W PRZEDSZKOLU
  14. PRZEDSZKOLAK W KRAINIE LICZB
  15. TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH A WSPIERANIE ZAINTERESOWAN I UZDOLNIEŃ

 


STANISZ DANUTA

TYTUŁ LICENCJATA W ZAKRESIE PEDAGOGIKI WCZESNOSZKOLNEJ Z PEDAGOGIKĄ PRZEDSZKOLNĄ

STUDIA PODYPLOMOWE:

  • TERAPIA PEDAGOGICZNA

SPECJALIZACJE:

  • KINEZJOLOG

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. INNOWACYJNOŚĆ W PRACY Z DZIEĆMI REALIZUJĄCYMI ROCZNE PRZYGOTOWANIE PRZEDSZKOLNE
  2. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ
  3. PLANOWANIE DZIENNE I MIESIĘCZNE PRACY NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA W OPARCIU O PEŁNA DOKUMENTACJĘ
  4. NARZĘDZIE DIAGNOZY ROZWOJU DZIECKA OD 1 MIESIĄCA DO 9 ROKU ŻYCIA- KORP
  5. SEMINARIUM Z METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE
  6. EDUKACJA MATEMATYCZNA-PRZYJAZNA DZIECKU I NAUCZYCIELOM
  7. STYMULOWANIE ROZWOJU KREATYWNEGO I TWÓRCZEGO MYŚLENIA DZIECI
  8. ELEMENTY MUZYKOTERAPII I RELAKSACJI W PRACY Z DZIEĆMI NADPOBUDLIWYMI
  9. PLANOWANIE I DOSKONALENIE PRACY Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
  10. PIERWSZA POMOC PRZEDMEDYCZNA
  11. RUCH I RACJONALNE ODŻYWIANIE
  12. NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SPOŁECZNA CZYLI ZESPÓŁ ASPERGERA I ZABURZENIA POKREWNE
  13. PEDAGOGIKA ZABAWY
  14. ZABURZENIA NEUROROZWOJOWE
  15. METODA DOBREGO STARTU
  16. I OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA NEUROZWOJOWE ASPEKTY KOGNITYWISTYCZNEJ KONCEPCJI TERAPII DZIECI ZA SPEKTRUM AUTYZMU
  17. POTRZEBY, MOŻLIWOŚCI I SYTUACJA SPOŁECZNA DZIECKA A INDYWIDUALIZACJA ODDZIAŁYWAŃ
  18. PRACA Z RODZICEM ROSZCZENIOWYM
  19. ZALECENIA WYNIKAJĄCE Z ORZECZENIA LUB OPINII PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ A DOSTOSOWANIE WYMAGAŃ EDUKACYJNYCH NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH
  20. EDUKACJA MATEMATYCZNA W PRZEDSZKOLU
  21. ZADANIA I OBOWIAZKI NAUCZYCIELA PRACUJĄCEGO Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
  22. PRZEDSZKOLAK W KRAINIE LICZB
  23. TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH A WSPIERANIE ZAINTERESOWAN I UZDOLNIEŃ W PRZEDSZKOLU
  24. MODYFIKACJA KONCEPCJI, KONSTRUOWANIE ROCZNEGO PLANU PRACY
  25. KONFERENCJA-DZIECKO Z AUTYZMEM W PRZEDSZKOLU
  26. Z DZIECKIEM W ŚWIAT WARTOŚCI

 


PASZYŃSKA ROKSANA

MGR EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ I PRZEDSZKOLNEJ Z KSZTAŁCENIEM INTEGRACYJNYM

STUDIA PODYPLOMOWE:

  • OLIGOFRENOPEDAGOGIKA
  • WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA Z ELEMENTAMI TERAPII NEUROFIZJOLOGICZNEJ

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. INNOWACYJNOŚĆ W PRACY Z DZIEĆMI REALIZUJĄCYMI ROCZNE PRZYGOTOWANIE PRZEDSZKOLNE
  2. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ
  3. PLANOWANIE DZIENNE I MIESIĘCZNE PRACY NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA W OPARCIU O PEŁNA DOKUMENTACJĘ
  4. SEMINARIUM Z METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE
  5. EDUKACJA MATEMATYCZNA-PRZYJAZNA DZIECKU I NAUCZYCIELOM
  6. PIERWSZA POMOC PRZEDMEDYCZNA
  7. PEDAGOGIKA ZABAWY
  8. I OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA NEUROZWOJOWE ASPEKTY KOGNITYWISTYCZNEJ KONCEPCJI TERAPII DZIECI ZA SPEKTRUM AUTYZMU
  9. ZABAWY MUZYCZNO-RUCHOWE W PRZEDSZKOLU
  10. POTRZEBY, MOŻLIWOŚCI I SYTUACJA SPOŁECZNA DZIECKA A INDYWIDUALIZACJA ODDZIAŁYWAŃ
  11. EDUKACJA MATEMATYCZNA W PRZEDSZKOLU
  12. TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH A WSPIERANIE ZAINTERESOWAN I UZDOLNIEŃ W PRZEDSZKOLU
  13. MODYFIKACJA KONCEPCJI, KONSTRUOWANIE ROCZNEGO PLANU PRACY

 


SOBERA PAULINA

MGR PEDAGOGIKI WCZESNOSZKOLNEJ I PRZEDSZKOLNEJ Z TERAPIĄ PEDAGOGICZNĄ

STUDIA PODYPLOMOWE:

  • OLIGOFRENOPEDAGOGIKA

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. KURS DOSKONALĄCY: TERAPIA BEHAWIORALNA DZIECI Z AUTYZMEM
  2. INNOWACYJNOŚĆ W PRACY Z DZIEĆMI REALIZUJĄCYMI ROCZNE PRZYGOTOWANIE PRZEDSZKOLNE
  3. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ
  4. PLANOWANIE DZIENNE I MIESIĘCZNE PRACY NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA W OPARCIU O PEŁNA DOKUMENTACJĘ
  5. SEMINARIUM Z METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE
  6. PIERWSZA POMOC PRZEDMEDYCZNA
  7. EDUKACJA MATEMATYCZNA-PRZYJAZNA DZIECKU I NAUCZYCIELOWI
  8. JAK BAWIĆ SIĘ MUZYKĄ? AKTYWIZOWANIE DZIECKA POPRZEZ ŚPIEW, GRĘ NA INSTRUMENTACH, RUCH I TANIEC.
  9. ZASADY I STRATEGIE BUDOWANIA DOBRYCH RELACJI Z RODZICAMI
  10. SZKOLENIE Z ZAKRESU INTELIGENCJI WIELORAKICH WG HOWARDA GARDNERA W PRAKTYCE
  11. TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH A WSPIERANIE ZAINTERESOWAŃ I UZDOLNIEŃ W PRZEDSZKOLU

 


RUTKOWSKA AGNIESZKA

MGR PEDAGOGIKI W ZAKRESIE PRACY SOCJALNEJ

STUDIA PODYPLOMOWE:

  • KSZTAŁCENIE ZINTEGROWANE W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ I WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
  • PRZYGOTOWANIE PEDAGOGICZNE

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. SEMINARIUM Z METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE
  2. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ
  3. PEDAGOGIKA ZABAWY
  4. ZABURZENIA NEUROZWOJOWE
  5. I OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA NEUROZWOJOWE ASPEKTY KOGNITYWISTYCZNEJ KONCEPCJI TERAPII DZIECI ZA SPEKTRUM AUTYZMU
  6. ZABAWY MUZYCZNO-RUCHOWE W PRZEDSZKOLU
  7. POTRZEBY, MOŻLIWOŚCI I SYTUACJA SPOŁECZNA DZIECKA A INDYWIDUALIZACJA ODDZIAŁYWAŃ
  8. MATEMATYKA Z POMYSŁEM-PROPOZYCJE ROZWIĄZAŃ PRAKTYCZNYCH Z WYKORZYSTANIEM DOMINA, KART I KOŚCI DO GRY
  9. EDUKACJA Z HIPERNAPĘDEM, CZYLI JAK PRACOWAĆ Z DZIECKIEM NADPOBUDLIWYM
  10. KONFERENCJA METODYCZNA AGRESJA I PRZEMOC RÓWIEŚNICZA
  11. EDUKACJA MATEMATYCZNA W PRZEDSZKOLU
  12. PIKTOGRAMY-ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POSŁUGIWANIA SIĘ JĘZKIEM SYMBOLICZNYM W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
  13. PRACA Z DZIECKIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI. WYBRANE METODY, CYFROWE GRY, ZABAWY I NARZEDZIA EDUKACYJNE.
  14. ROZTAŃCZONE, ROZSPIEWANE, ROZBAWIONE PRZEDSZKOLE- TAŃCE I ZABAWY NA RÓZNE UROCZYSTOŚCI PRZEDSZKOLNE
  15. ZALECENIA WYNIKAJĄCE Z ORZECZENIA LUB OPINII PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ Z DOSTOSOWANIE WYMAGAŃ EDUKACYJNYCH NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH
  16. PRZEDSZKOLAK W KRAINIE LICZB
  17. JAK POMÓC DZIECKU POLUBIĆ SZKOŁĘ, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM SZEŚCIOLATKÓW?
  18. TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH A WSPIERANIE ZAINTERESOWAN I UZDOLNIEŃ W PRZEDSZKOLU
  19. Z DZIECKIEM W ŚWIAT WARTOŚCI

 


MONIKA KACZMARCZYK

MGR ZINTEGROWANEJ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ I PRZEDSZKOLNEJ

STUDIA PODYPLOMOWE:

  • OLIGOFRENOPEDAGOGIKA

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. TRZYSTOPNIOWY KURS TERAPII BEHAWIORALNEJ DZIECI Z AUTYZMEM
  2. PIERWSZA POMOC PRZEDMEDYCZNA
  3. SEMINARIUM Z METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE
  4. PRACA Z DZIECKIEM NADPOBUDLIWYM RUCHOWO
  5. JAK UCZYNIĆ EDUKACJĘ MATEMATYCZNĄ PRZYJAZNĄ MAŁEMU UCZNIOWI?
  6. ELEMENTY MUZYKOTERAPII I RELAKSACJI W PRACY Z DZIEĆMI NADPOBUDLIWYMI
  7. DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA JAKO PODSTAWA SUKCESU W NAUCZANIU ZINTEGROWANYM
  8. EDUKACJA MATEMATYCZNA-PRZYJAZNA DZIECKU I NAUCZYCIELOWI
  9. STYMULOWANIE ROZWOJU KREATYWNEGO I TWÓRCZEGO MYŚLENIA DZIECI
  10. PLANOWANIE I DOSKONALENIE PRACY Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
  11. ZABAWY MUZYCZNO-RUCHOWE W PRZEDSZKOLU

 


DOROTA ZABIEGŁA

MGR PEDAGOGIKI PRZEDSZKOLNEJ

STUDIA PODYPLOMOWE:

  • LOGOPEDIA
  • SURDOPEDAGOGIKA

SPECJALIZACJE:

  • DIAGNOZA I TERAPIA RĘKI ,TERAPEUTA RĘKI
  • DIAGNOZA I TERAPIA FUNKCJI WZROKOWYCH, TERAPEUTA FUNKCJI WZROKOWYCH

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. TERAPIA SENSOMOTORYCZNA I KOREKTA DYSFUNKCJI USTNO-TWARZOWYCH DR ANNY REGNER
  2. OPÓŹNIONY ROZWÓJ MOWY, DIAGNOZA I TERAPIA
  3. METODA KRAKOWSKA-SYMULTANICZNO-SEKWENCYJNA PROF. J. CIESZYŃSKIEJ
  4. DZIECKO Z ROZSZCZEPEM PODNIEBIENIA PIERWOTNEGO I WTÓRNEGO-LECZENIE WIELOSPECJALISTYCZNE, DIAGNOZA I TERAPIA ZABURZEŃ MOWY, WCZESNA INTERWENCJA LOGOPEDYCZNA
  5. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ
  6. PEDAGOGIKA ZABAWY
  7. DIAGNOZOWANIE JAKO SUKCESYWNE POZNAWANIE DZIECKA
  8. ZESPÓŁ ASPERGRRA –DZIWNE DZIECI
  9. ZABURZENIA NEUROROZWOJOWE
  10. PLANOWANIE I DOSKONALENIE PRACY Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
  11. PIERWSZA POMOC PRZEDMEDYCZNA
  12. SEMINARIUM Z METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE
  13. WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE JAKO ETAP WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH
  14. PRAWA DZIECKA A NORMY OBOWIĄZUJĄCE W PRZEDSZKOLU
  15. NASZA EUROPA, EDUKACJA EUROPEJSKA W PRZEDSZKOLU
  16. WEWNĘTRZNE MIERZENIE JAKOŚCI PRACY PLACÓWKI
  17. MAKATON ZNAKI I SYMBOLE, PROGRAM ROZWOJU KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ
  18. JAK BAWIĆ SIĘ MUZYKĄ? AKTYWIZOWANIE DZIECKA POPRZEZ ŚPIEW, GRĘ NA INSTRUMENTACH, RUCH I TANIEC.
  19. METODA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ WE WSPOMAGANIU ROZWOJU MOWY U DZIECI Z USZKODZENIEM OŚRODKOWEGO UKŁADU NERWOWEGO
  20. EDUKACJA MATEMATYCZNA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH WG PROGRAMU OPRACOWANEGO PRZEZ PROF. E. GRUSZCZYK-KOLCZYŃSKĄ
  21. ZABAWY INTEGRACYJNE I RELAKSACYJNE DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
  22. TAŃCE INTEGRACYJNE W PRACY Z GRUPĄ CZ. 1 i 2 KLANZA
  23. CERTYFIKAT JAK ROZWIJAĆ FIRMĘ
  24. OPRACOWYWANIE PLANU ROZWOJU PRZEDSZKOLA
  25. AKTYWNE METODY W NAUCZANIU
  26. WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE JAKO ETAP WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH
  27. POROZUMIEWANIE SIĘ NIE TYLKO PRZY POMOCY SŁÓW
  28. STYMULOWANIE AKTYWNOŚCI TWÓRCZEJ DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
  29. PRACA Z DZIEĆMI Z ZABURZENIAMI ADHD
  30. KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO OBRAZU SIEBIE U DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO W RAMACH PROGRAMU „PRZEDSZKOLAKI KROK PIERWSZY”
  31. I OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA NEUROZWOJOWE ASPEKTY KOGNITYWISTYCZNEJ KONCEPCJI TERAPII DZIECI ZA SPEKTRUM AUTYZMU
  32. POTRZEBY, MOŻLIWOŚCI I SYTUACJA SPOŁECZNA DZIECKA A INDYWIDUALIZACJA ODDZIAŁYWAŃ
  33. PRZEDSZKOLAK W KRAINIE LICZB
  34. EDUKACJA MATEMATYCZNA W PRZEDSZKOLU
  35. PIKTOGRAMY-ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POSŁUGIWANIA SIĘ JĘZKIEM SYMBOLICZNYM W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
  36. MODYFIKACJA KONCEPCJI, KONSTRUOWANIE ROCZNEGO PLANU PRACY
  37. DYSLALIA ANKYLOGLOSYJNA - O KRÓTKIM WĘDZIDEŁKU JĘZYKA, WADLIWEJ WYMOWIE I SKUTECZNOŚCI TERAPII
  38. TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH A WSPIERANIE ZAINTERESOWAŃ I UZDOLNIEŃ W PRZEDSZKOLU

 


AGNIESZKA KORWEL-WRÓBEL

MGR PEDAGOGIKI OGÓLNEJ I RESOCJALIZACYJNEJ

STUDIA PODYPLOMOWE:

  • OLIGOFRENOPEDAGOGIKA
  • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA I PRZEDSZKOLNA
  • PRZYGOTOWANIE PEDAGOGICZNE

SPECJALIZACJE:

  • TERAPEUTA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
  • KINEZJOLOG,
  • CERTYFIKAT NAUCZYCIELA TERAPEUTY DZIECI Z AUTYZMEM Z IWRD GDAŃSK

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. III STOPNIOWY KURS DOSKONALĄCY- TERAPIA BEHAWIORALNA DZIECI Z AUTYZMEM
  2. TERAPIA NIEDYREKTYWNA DZIECI AUTYSTYCZNYCH I DZIECI Z ZABURZENIAMI ZACHOWANIA
  3. PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE ELEMENTÓW INTEGRACJI SENSORYCZNEJ W PRACY NAUCZYCIELA
  4. INTEGRACJA SENSORYCZNA
  5. NEUROBIOLOGICZNE PODSTAWY INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
  6. PLANOWANIE I DOSKONALENIE PRACY Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
  7. ZESPÓŁ ASPERGERA-DZIWNE DZIECI
  8. KINEZJOLOGIA EDUKACYJNA METODY DR PAULLA DENNISONA I GAIL DENNISON
  9. MAKATON, CERTYFIKAT, 4 MODUŁY
  10. ZABURZENIA NEUROROZWOJOWE
  11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ
  12. WCZESNA DIAGNOZA I TERAPIA NEUROBIOLOGICZNA DZIECI Z AUTYZMEM PROF. J. CIESZYŃSKA
  13. SEMINARIUM Z METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO W. SHERBORNE
  14. JAK BAWIĆ SIĘ MUZYKĄ? AKTYWIZOWANIE DZIECKA POPRZEZ ŚPIEW, GRĘ NA INSTRUMENTACH, RUCH I TANIEC
  15. PRAWA DZIECKA A NORMY OBOWIĄZUJĄCE W PRZEDSZKOLU
  16. ZASADY I STRATEGIE BUDOWANIA DOBRYCH RELACJI Z RODZICAMI
  17. KURS UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY
  18. CERTYFIKAT Z ZAKRESU JAK ROZWIJAĆ FIRMĘ
  19. WYCHOWAWCA PLACÓWEK WYCHOWAWCZYCH
  20. PLANOWANIE DZIENNE I MIESIĘCZNE PRACY PRZEDSZKOLA W OPARCIU O PEŁNĄ DOKUMENTACJĘ
  21. PEDAGOGIKA ZABAWY
  22. POTRZEBY, MOŻLIWOŚCI I SYTUACJA SPOŁECZNA DZIECKA A INDYWIDUALIZACJA ODDZIAŁYWAŃ
  23. MATEMATYKA Z POMYSŁEM-PROPOZYCJE ROZWIĄZAŃ PRAKTYCZNYCH Z WYKORZYSTANIEM DOMINA, KART I KOŚCI DO GRY
  24. EDUKACJA Z HIPERNAPĘDEM, CZYLI JAK PRACOWAĆ Z DZIECKIEM NADPOBUDLIWYM
  25. KONFERENCJA METODYCZNA AGRESJA I PRZEMOC RÓWIEŚNICZA
  26. ZALECENIA WYNIKAJĄCE Z ORZECZENIA LUB OPINII PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ A DOSTOSOWANIE WYMAGAŃ EDUKACYJNYCH NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH
  27. ZADANIA I OBOWIĄZKI NAUCZYCIELA PRACUJĄCEGO Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
  28. EDUKACJA MATEMATYCZNA W PRZEDSZKOLU
  29. PRACA Z DZIECKIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI. WYBRANE METODY, CYFROWE GRY, ZABAWY I NARZĘDZIA EDUKACYJNE
  30. PIKTOGRAMY-ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POSŁUGIWANIA SIĘ JĘZYKIEM SYMBOLICZNYM W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
  31. JAK POMÓC DZIECKU POLUBIĆ SZKOŁĘ ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM SZEŚCIOLATKÓW?
  32. PRZEDSZKOLAK W KRAINIE LICZb
  33. MODYFIKACJA KONCEPCJI, KONSTRUOWANIE ROCZNEGO PLANU PRACY
  34. TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH A WSPIERANIE ZAINTERESOWAŃ I UZDOLNIEŃ W PRZEDSZKOLU
  35. KONFERENCJA DZIECKO Z AUTYZMEM W PRZEDSZKOLU
  36. Z DZIECKIEM W ŚWIAT WARTOŚCI

 


AGNIESZKA KOLANUS

TYTUŁ LICENCJATA PEDAGOGIKI W ZAKRESIE OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZEJ Z PROMOCJĘ ZDROWIA

STUDIA PODYPLOMOWE:

  • OLIGOFRENOPEDAGOGIKA
  • WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA Z ELEMENTAMI TERAPII NEUROFIZJOLOGICZNEJ

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. TRENING INTERPERSONALNY
  2. PRZEDSZKOLAK W KRAINIE LICZB
  3. ZALECENIA WYNIKAJĄCE Z ORZECZENIA LUB OPINII PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ A DOSTOSOWANIE WYMAGAŃ EDUKACYJNYCH NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJzNYCH
  4. PIKTOGRAMY-ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POSŁUGIWANIA SIĘ JĘZYKIEM SYMBOLICZNYM W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
  5. ZADANIA I OBOWIĄZKI NAUCZYCIELA PRACUJĄCEGO Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
  6. TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH A WSPIERANIE ZAINTERESOWAN I UZDOLNIEŃ W PRZEDSZKOLU

 


JOANNA JOŃCA

MGR PEDAGOGIKI RESOCJALIZACYJNEJ, PEDAGOGIKA WIEKU DZIECIĘCEGO

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. ROZTAŃCZONE, ROZŚPIEWANE, ROZBAWIONE PRZEDSZKOLE- TAŃCE I ZABAWY NA ROŻNE UROCZYSTOŚCI PRZEDSZKOLNE
  2. EDUKACJA MATEMATYCZNA W PRZEDSZKOLU
  3. METODA DOBREGO STARTU WE WSPOMAGANIU ROZWOJU DZIECKA
  4. TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH A WSPIERANIE ZAINTERESOWAŃ I UZDOLNIEŃ
  5. FUNKCJONALNA TERAPIA RĘKI- DOSKONALENIE SPRAWNOŚCI MANUALNEJ I GRAFOMOTORYKI NA ZAJĘCIACH Z DZIEĆMI 5,6 I 7 LETNIMI
  6. ZABAWY MUZYCZNO-RUCHOWE ROZWIJAJĄCE OBIE PÓŁKULE MÓZGOWE W PRACY Z DZIECKIEM
  7. BADAM, ODKRYWAM, ROZUMIEM- POZNAWANIE ŚRODOWISKA PRZYRODNICZEGO POPRZEZ PRACĘ W TERENIE ORAZ PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ I EKSPERYMENTÓW. INSPOIRACJE DLA NAUCZYCIELI
  8. NOWE MOŻLIWOŚCI UROZMAICANIA EDUKACJI PLASTYCZNEJ DZIECI Z ZASTOSOWANIEM FARB, PLASTELIN I INNYCH MAS PLASTYCZNYCH
  9. SPRAWNE DŁONIE- PRZYGOTOWANIE DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM DO NAUKI PISANIA W KONTEKŚCIE ROZWOJU MAŁEJ MOTORYKI

 


AGNIESZKA LEŚNIEWSKA

MGR PEDAGOGIKI SPECJALIZACJA EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA I PRZEDSZKOLNA

STUDIA PODYPLOMOWE:

  • WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA Z ELEMENTAMI TERAPII NEUROFIZJOLOGICZNEJ

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. PRZEDSZKOLAK W KRAINIE LICZB
  2. EDUKACJA MATEMATYCZNA W PRZEDSZKOLU
  3. ZABAWA W TEATR
  4. PIKTOGRAMY-ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POSŁUGIWANIA SIĘ JĘZYKIEM SYMBOLICZNYM W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
  5. POTRZEBY, MOŻLIWOŚCI I SYTUACJA SPOŁECZNA DZIECKA A INDYWIDUALIZACJA ODDZIAŁYWAŃ
  6. TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH A WSPIERANIE ZAINTERESOWAŃ I UZDOLNIEŃ W PRZEDSZKOLU
  7. KONFERENCJA DZIECKO Z AUTYZMEM W PRZEDSZKOLU

 


MILENA ADAMCZYK

MGR PEDAGOGIKI SPECJALIZACJA EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA I PRZEDSZKOLNA Z KSZTAŁCENIEM INTEGRACYJNYM

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. PRZEDSZKOLAK W KRAINIE LICZB
  2. EDUKACJA MATEMATYCZNA W PRZEDSZKOLU
  3. POTRZEBY, MOŻLIWOŚCI I SYTUACJA SPOŁECZNA DZIECKA A INDYWIDUALIZACJA ODDZIAŁYWAŃ
  4. TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH A WSPIERANIE ZAINTERESOWAŃ I UZDOLNIEŃ
  5. PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO STAŻYSTY
  6. FUNKCJONALNA TERAPIA RĘKI- DOSKONALENIE SPRAWNOŚCI MANUALNEJ I GRAFOMOTORYKI NA ZAJĘCIACH Z DZIEĆMI 5,6 I 7 LETNIMI
  7. MODYFIKACJA KONCEPCJI, KONSTRUOWANIE ROCZNEGO PLANU PRACY
  8. NOWE MOŻLIWOŚCI UROZMAICANIA EDUKACJI PLASTYCZNEJ DZIECI Z ZASTOSOWANIEM FARB, PLASTELIN I INNYCH MAS PLASTYCZNYCH
  9. I OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA NEUROZWOJOWE ASPEKTY KOGNITYWISTYCZNEJ KONCEPCJI TERAPII DZIECI ZA SPEKTRUM AUTYZMU
  10. ZABAWY MUZYCZNO-RUCHOWE W PREDSZKOLU
  11. PEDAGOGIKA ZABAWY
  12. METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKU SHERBORNE
  13. PIERWSZA POMOC MEDYCZNA

 

 


WIESŁAWA BARCIŃSKA

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH A WSPIERANIE ZAINTERESOWAŃ I UZDOLNIEŃ
  2. Z DZIECKIEM W ŚWIAT WARTOŚCI

 

 


NINA PAŚNIK

MGR HISTORII

STUDIA PODYPLOMOWE:

  • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA I WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. WARSZTATY -KOMPETENCJE EMOCJONALNE NAUCZYCIELA I ICH ROZWIJANIE
  2. JĘZYK ANGIELSKI – POZIOM B2
  3. CERTYFIKAT BULATS- J. NIEMIECKI
  4. MODYFIKACJA KONCEPCJI, KONSTRUOWANIE ROCZNEGO PLANU PRACY
  5. Z DZIECKIEM W ŚWIAT WARTOŚCI

 

 


KATARZYNA WINNICKA

MGR PEDAGOGIKI OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ

STUDIA PODYPLOMOWE:

  • LOGOPEDIA

  • POMOC PSYCHOPEDAGOGICZNA I COACHING W EDUKACJI

SZKOLENIA, KURSY, KURSY SPECJALISTYCZNE, WARSZTATY:

  1. TERAPIA SKONCENTROWANA NA ROZWIĄZANIACH
  2. SZKOLENIE DLA KIEROWNIKÓW WYCIECZEK SZKOLNYCH
  3. KURS EUROPEJSKIEJ RADY RESUSCYTACJI BLS/AED PROVIDER KURS
  4. KURS PODSTAWOWY PSYCHOTERAPII SYSTEMOWEJ INDYWIDUALNEJ I RODZIN
  5. AKADEMIA DYREKTORA PRZEDSZKOLA
  6. MODYFIKACJA KONCEPCJI, KONSTRUOWANIE ROCZNEGO PLANU PRACY
  7. JAK REPREZENTOWAĆ DOROBEK ZAWODOWY NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO
  8. DYZIO MARZYCIEL I ŻYWE SREBRO. JAK RADZIĆ SOBIE Z DZIEĆMI Z ADHD
  9. KONFERENCJA „DEPRESJA SAMOOKALECZENIA. ADHD. AUTYZM. JAK POMÓC?”
  10. WYKORZYSTANIE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW FACEEBOKIEM I INTERNETEM W NAUCZANIU, ORGANIZACJI PRACY INDYWIDUALNEJ I ZESPOŁOWEJ UCZNIÓW
  11. METODY I FORMY AKTYWIZOWANIA UCZNIÓW W DOBIE ZAINTERESOWANIA ICH PROBLEMAMI SPOŁECZNOŚCIOWYMI I INTERNETEM
  12. TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH A WSPIERANIE ZAINTERESOWAŃ I UZDOLNIEŃ W PRZEDSZKOLU
  13. TERAPIA BEHAWIORALNA KURS TRZYSTOPNIOWY
  14. SZKOLENIE METODA KIDS’SKILLS
  15. SZKOLENIE „ŻEBY MI SIĘ CHCIAŁO TAK, JAK MI SIĘ NIE CHCE…”
  16. TRENING INTERPERSONALNY „ W ZGODZIE ZE SOBĄ, BLIŻEJ INNYCH”
  17. SZKOLENIE POMÓŻ DZIECKU ZWALCZYĆ STRES
  18. EDUKACJA ZDROWOTNA, JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE W PROFILAKTYCE UZALEŻNIEŃ
  19. KOALICJA NA RZECZ BEZPIECZEŃSTWA DZIECI I MŁODZIEŻY
  20. MEDIACJE W SZKOLE JAKO SPOSÓB ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW
  21. OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH I INFORMACYJNYCH W FORMIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH
  22. PLANOWANIE I DOSKONALENIA PRACY Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
  23. DZIECKO W SIECI- BEZPIECZEŃSTWO DZIECI I MŁODZIEŻY W INTERNECIE
  24. SZKOLENIE Z ZAKRESU ZABEZPIECZENIA DANYCH OSOBOWYCH
  25. ZAPOBIEGANIE I NIWELOWANIE AGRESJI